Всего в нашей базе более 4 327 663 вопросов и 6 445 978 ответов!

чорних і 13 коричневих цуценят.Визначте генотипи батьків і потомства.

Pro100max13 28 марта 2014 г., 14:27:56 (10 лет назад)
Gold02
28 марта 2014 г., 17:12:01 (10 лет назад)

Дано:о - собака

А- черн.шерсть

а- коричн.шерсть

♀Аа - черн.шерсть

Dianager99
28 марта 2014 г., 18:25:14 (10 лет назад)

Дано:                                  Решние:

А-черн.окр.                       Р: Аа х аа

а-корич.окр.                     G А а    а а

----------------                     F Аа Аа аа аа

P-?

Ответ:расщепление по фенотипу 1:1(15 черной окраски и 13 коричневой окраски)При таком расщиплении генотипы родилей-Аа и аа

7. Установите последовательность процессов,

происходивших на Земле, в хронологическом по-
рядке.
1.возникновение клеточных форм жизни
2. возникновение коацерватов в воде
3. возникновение фотосинтеза
4. развитие жизни на суше
5. формирование озонового экрана

плод коробочка сочный или сухой

у лаб. схрещували червонооких самок дрозофіл із червоноокими самцями. у потомстві виявилося 69 червонооких та білооких самців і 71 червоноока самка.

напишіть генотипи батків і потомства, якщо відомо, що ген червоного кольору очей домінує над геном білого, а гени кольору очей перебувають у Х-хромосомі.

У лабораторії схрещували червонооких самок дроздофіл із червоноокими самцями. У потомстві виявилося 69 червонооких та білооких самців і 71 червоноока

самка. Напишіть генотипи батька і потомства, якщо відомо, що ген червоного кольору очей домінує над геном білого, а гени кольору очей перебувають у Х-хромосомі.

У собак чорний колір шерсті домінує над кофейним, а коротка шерсть - над довгою. Мисливцю потрібен чорний собака з короткою шерстю. Йому вдалося придбати

короткошерстого собаку, але кофейного кольору. Чи можна чекати появи чорних короткошерстих цуценят від схрещування цього собаки з чорним довгошерстим.

Помогите решить.1. У пшениці алель карликовості домінує над алелем норПомогите решить.

1. У пшениці алель карликовості домінує над алелем нормального роста. Які генотипи початкових форм, якщо в потомстві 1/4 рослини - нормального росту?

2. Якщо батько глухонімий (рецесивна ознака) з білим пасмом волосся над солом (домінантна ознака), мати здорова і не має білого пасма, а дитина народилася глухонімою і з білим пасмом над чолом, то чи можна сказати, що вона унаслідкувала ознаки батька?

Вы находитесь на странице вопроса "У собак ген чорного кольору шерсті домінує над геном коричневого кольору.Чорну самку кілька раз схрещували з коричневим самцем.Усього отримали 15", категории "биология". Данный вопрос относится к разделу "10-11" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "биология". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.